Posna proja sa listovima paskanata

Moj muz voli da eksperimentise i da mesa sastojke koje ja ne bih. Dobio je od moje majke listove paskanata i zamolio me da spremim posnu proju.
Sastojci :
1 solja belog psenicnog brasna ( od 250 ml )
1 kesica praska za pecivo
1 solja domaceg zutog kukuruznog brasna
1 kasicica soli
1 solja sojinog mleka
1/2 solje ulja
parce posnog sira
dve sake seckanog lisca paskanata

U posudu za mesenje staviti prvo psenicno brasno pomesano sa praskom za pecivo, zatim kukuruzno brasno i so i izmesati.
Dodati mleko, pa ulje i sve dobro izmesati i izjednaciti kasikom.
Izmrviti parce biljnog sira i dodati u masu.
Iseckati lisce paskanata (kolicina po ukusu ) i dodati u masu.
Staviti u rernu zagrejanu na 200 stepeni i peci 30-35 minuta.
Nije uopste ispalo lose :)



Популарни постови са овог блога

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Moja Bozicna cesnica

Moja Uskrsnja Pahulja pogaca

Posna pogaca za Badnje vece

Peglane, przene i barene paprike u tegli (3 in 1 )