Lisnata pogaca od kifli sa prorezima

Mesila sam je za dve gosce, a jedna je pobegla od stola jer nije mogla da prestane da jede :)

Sastojci :
800 g belog mekog psenicnog brasna
40 g svezeg kvasca
1 kasicica secera
2 kasicice soli
300 ml mlakog mleka
200 ml jogurta
2 jajeta za testo i jedno za premazivanje
4 kasike ulja
Oko pola pakle margarina (maslaca) za premazivanje

Podmesiti kvasac sa kasicicom secera, mlakim mlekom i malo brasna.
Kad kvasac nadodje, zamesiti testo sa ostalim sastojcima.
Kad dobijete glatko testo, pokriti ga i ostaviti da naraste.
Kad se testo udvostruci, premesiti ga.
Odvojiti jedan manji deo za sredinu, a ostatak podeliti na dva nejednaka dela, ja sam to otprilike ovako uradila.
Najveci deo testa podeliti na 4 jufke, od njih razviti 4 kruga, svaki premazivati topljenim margarinom i stavljati jedan na drugi, osim zadnjeg. Iseci kao na slici i onda premazati topljenim margarinom.
Od svakog dela zaviti kiflu i redjati u tepsiju.
Sa srednjim delom testa sledi isti postupak, a iseci kao na slici.
Zaviti kifle i poredjati u tepsiju, pa staviti u sredinu najmanji deo testa. Pokriti pogacu i ostaviti da naraste.
Kad naraste, premazati je topljenim margarinom.
Peci na 200 stepeni oko 40-45 minuta.
Prijatno :)




Популарни постови са овог блога

Ajvar

Pindjur

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Moja Bozicna cesnica

Moja Uskrsnja Pahulja pogaca