Apple bread (posna verzija)

Recept je sa stranog sajta All recipes, a primetila sam da su svi njihovi slatki hlebovi jednaki kolacima koje mi pravimo. Originalan recept sadrzi i jaja, ja sam ga prepravila u posni.


Sastojci :
1.5 solja brasna ( zapremine 250 ml ) ili 250 g
1 kasicica sode bikarbone
prstohvat soli
1 solja secera
1 kasicica cimeta
1/2 solje ulja
1.5 solja narendanih i ocedjenih prokiselih jabuka
1/2 solje oraha (seckanih, a ja sam stavila mlevene )
1/2 solje kisele vode

Pomesati suve sastojke, a onda dodati tecne i na kraju jabuke. Sve dobro izmesati dok se ne dobije glatka masa.
Sipati u podmazanu i pobrasnjenu posudu za pecenje, a ja sam pekla u rebrastom metalnom kalupu koji svi koristimo za kolac na metar.
Peci sat vremena na 180stepeni.
Kolac je odlican, seci ga po rebrima kada se ohladi, moj muz ga je naceo dok je bio topao. Zato je malo izmrvljen, a inace kad se ohladi, onda nema problema.
Prijatno !

Популарни постови са овог блога

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Moja Bozicna cesnica

Moja Uskrsnja Pahulja pogaca

Posna pogaca za Badnje vece

Peglane, przene i barene paprike u tegli (3 in 1 )