Ruskina papula na moj nacin

Moja FB prijateljica  Ruzica Culjic je mojoj FB stranici postavila recept za ovo staro jelo za koje sam shvatila da je vrlo slicno nasem posnom slavskom pasu;ju. Pa, evo, po Ruskinom receptu i sa mojim pecatom :)

Sastojci :
1/2 kg belog pasulja
2 vece glavice crnog luka
nekoliko cesnja belog luka
so, biber, slatka aleva paprika i ljuta tucana, lovorov list, ulje

Pasulj uvece potopiti vodom, a ujutru ocediti, naliti drugom vodom i staviti da provri. Kad provri, ocediti ga, ponovo naliti vodom i kuvati. Kad provri, dodati jednu glavicu sitno naseckanog crnog luka, so, malo ulja, biber i lovorov list. Kad pasulj bude skuvan, ocediti ga i izmiksati stapnim mikserom ili samleti.
Na ulju napraviti zaprsku od sitno seckanog crnog luka ( ona druga glavica), belog luka, slatke i ljute paprike. Zaprsku cete praviti tako sto se na ulju uprzi crni luk, pred kraj doda beli luk, skloni se sa vatre, pa se onda doda paprika. Pomesati sa mlevenim pasuljom.
Posebno ugrejati ulje i dodati opet slatku i ljutu papriku, pa time preliti pasulj, a jedan deo preliva sipati u u udubljenje na sredini pasulja.
Prijatno !

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral