Sirinjavke



Meni je ovo najlepši doručak.

Sastojci :
700 g brasna
30 g svezeg kvasca
500-550 ml mlake vode
1 kašičica soli
oko 200 g sitnog sira

Zamesila sam testo od  brašna, svežeg kvasca, mlake vode i soli, da bude mekše,  kao za mekike.
Ostavila sam da stoji dok ne naraste. Kad je naraslo, stavila sam sitan sir i promešala.
U tepsiju br. 28 sam sipala malo više ulja, oko 1 cm visine najmanje i zagrejala ga. Zatim, jelovskom kašikom  umočenom u ulje, uzmem testo i stavim u tepsiju i malo ga okrenem, uvaljam u ulje. I tako jedno do drugog,  treba da pliva u masnoći, nemojte to da vas brine.


Ostaviti da malo narastu u tepsiji, pa onda peci na 200 stepeni oko 35 minuta.

 Ingredients:

700 g of flour
30 g of fresh yeast
500 ml of lukewarm water
1 teaspoon salt
oko200 g of fine cheese

I knead the dough with flour, yeast, warm water and salt, to be softer.
I left to stand until it rises. When he grew, I put small cheese and shuffled.
The pan 28 cm I poured a little more oil, about 1 cm in height and at least warmed him. Then, spoon dipped in oil, take the dough and place in a baking pan and a little run around, roll them in oil. And so to one another, must swim in fat, do not you worry.
Immediately bake about half an hour, maybe a little longer at 200 ° C.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral