Brzi kolac sa jagodama

Recept sam pronasla u casopisu "Dobra hrana", ali bih ga radije nazvala damen kapric sa jagodama, jer me izuzetno podseca na ovaj starinski kolac. U svakom slucaju, ovako "izdasni" kolaci su odlicni kao svakodnevna poslastica.
Sa malim izmenama, ide ovako, potrebno je za koru :
3 zumanceta
200 g secera
1 kesica vanilin secera
200 ml mleka
100 ml ulja
250 g brasna
1/2 praska za pecivo
Za sam :
3 belanca ( a moze i vise ) , ja sam stavila 4 , jer sam imala od peciva koje sam pravila istog dana.
120 g secera, znaci, 40 g secera na svako belance
sveze jagode (300-500 g )

Umutiti zumanca sa secerom i vanilin secerom, pa dodati mleko, ulje, brasno pomesano sa praskom za pecivo i dobro izmiksati da se dobije ujednacena masa.
Peci u plehu dimenzija 35 x 20 cm, na papiru za pecenje, na 180 stepeni oko 15 minuta. Tako stoji u receptu i tako sam i uradila, ali mislim da bi bilo dovoljno i 10 minuta, jer kao sto se vidi na slici, malo je donji deo prepecen.
Izvaditi patispanj iz rerne, pa poredjati jagode iseckane na listice. Vratiti u rernu i peci oko 15 minuta ( moze i 10-ak).
Belanca umutiti sa secerom u cvrst sam, pa opet izvaditi kolac iz rerne i rasporediti ga preko jagoda.
Vratiti da se pece jos 15-ak minuta.
Kolac je odlican, zadovoljna sam, mozda su ga neki vec pravili, ali ja sam prvi put, i sve moje kriterijume zadovoljava : brz, jeftin , kremast i sladak :)


Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral