Posni pilav sa sampinjonima



Moj muz je u prodavnici zdrave hrane kupio neki pirinac za koji nije zapamtio kako se zove.
Uz dodatak malo integralnog i obicnog pirinca, svezih sampinjona, napravila sam pilav odlicnog ukusa, a svako zrno pirinca je ostalo celo, sto mi se posebno dopada.
Potrebno je :
1 solja ( od 300 ml) pirinca, ja sam stavila te tri vrste koje sam gore pomenula
1 glavica crnog luka
1 sargarepa
200-300 g svezih sampinjona
ulje, so, kari, djumbir, biber, origano, suvi zacin

Na ulju proprziti glavicu sitno iseckanog crnog luka, pa dodati sargarepu isecenu na kolutove i sampinjone isecene na listice. Jos malo prziti , pa dodati pirinac. Prziti dok ne pocne pirinac da se skuplja u grudvicama.
Naliti  3 solje vode, pa kad provri dodati jednu kasicicu soli, malo vegete, malo bibera, pola kasicice karija, pola kasicice djumbira u prahu i pola kasicice origana koji uvek lepo ide uz sampinjone.
Staviti u rernu na 200 stepeni da se pece oko 30 minuta ili dok ne uvri sva tecnost.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral