Posni cokoladni mafini




Za nedeljni desert za one koji poste preporucujem ove mafine. Recept sam pronasla u casopisu "Posalji recept", autor je Dara. Izmenila sam ga zato sto trenutno nisam imala sve sastojke u kuci, a napisacu na kraju teksta kako je u originalnom receptu.

Potrebno je:

200 gr posne cokolade

100 gr oraha

50 gr secera

100 gr brasna

100 gr psenicnog griza

1 prasak za pecivo

200 ml sojinog mleka

200 ml kisele vode

50 ml ulja

Orah samleti, a 100 gr cokolade izrendati na krupnoj strani rendeta ili iseckati /ja sam seckala/.

Pomesati brasno sa praskom za pecivo, secerom i grizom. Dodati orahe i cokoladu, pa uz mesanje dodati ulje, 150 ml mleka i 150 ml kisele vode. Dobro izmesati i i sipati u kalupe za mafine. Ja imam onaj metalni od 12 mesta i ova mera odgovara za njega.

Rernu zagrejati na 220 step., ubaciti pleh sa mafinima, smanjiti temperaturu na 200 step. i peci 15-20 min.

Otopiti 100 gr cokolade sa 50 ml sojinog mleka i 50 ml kisele vode. Dodati kasiku ulja.

Gotove mafine okrenute uroniti u otopinu i ostaviti da se svaki dobro natopi.

Ovi mafini su odlicni, preporucujem ih. U originalnom receptu umesto oraha idu peceni lesnici, a umesto kisele vode ide sok od pomorandze.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna pita sa visnjama i grizom

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral