Posna pita sa visnjama i grizom


Recept je posna verzija pite sa visnjama od moje FB prijateljice Marine koja drzi blog Hrana ljubavi.
Ja sam njenom pitom bila odusevljena i jedva sam cekala da krenu posti da napravim posnu verziju.

Potrebno je :

500g kora za pitu
200g griza
1 solja za belu kafu ulja  (od 300 ml )
2 solje secera
1 solja sojinog mleka
1 prasak za pecivo
400-500 g visanja
1 vanilin secer


Pomesati suve sastojke, pa dodati mleko i ulje i sve dobro izmesati.
Ako su vam kore tanke, premazujte svaku drugu, a ako su punije, onda svaku.
Ja sam u pakovanju imala 20 kora i napravila sam 5 rolata.
Kore se stavljaju jedna preko druge, svaku drugu sam premazivala mesavinom i na zadnju sam po donjoj ivici redjala visnje.
Pitu odozgo premazati vodom i posipati kristal secerom.
Peci na 200 stepeni oko 30-35 minuta.
Pokriti vlaznom krpom da odstoji.
Ova pita je neodoljiva :)

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Kuvani griz kao posna poslastica

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral