Cica Macini posni brzi slatki kroasani


Recept mi je poslala Cica Maca, pa sam tako i nazvala ove predivne slatke kroasane.
Potrebno je :
4 casa brasna ( od 2 dl), to je oko 600 g
30 g svezeg kvasca
prstohvat soli
1 kasika secera
2 case vode
6 kasika ulja
oko 150 g margarina
pekmez za filovanje

Podmesti kvasac sa jednom mlakom casom vode, kasikom secera i malo brasna.
Kad kvasac nadodje zamesiti testo sa ostatkom vode, uljem i solju. Ja sam dobila vrlo meko testo, ali sam dodala vrlo malo brasna, tek toliko da mogu lepo da ga umesim.
Testo odmah podeliti na 8 delova, od svakog dela razvijati krug, posipati rendanim margarinom i stavljati jedan na drugi.
Na zadnji krug se ne stavlja margarin.
Rasklagijati testo na sto veci i tanji krug mozete i podeliti ga na 16 dela.
Na svaki deo staviti po kasicicu pekmeza, a ja sam stavljala pekmez od sljiva koji sam "namerno " prekuvala za ovakve svrhe.
Zavijati kiflice i redjati u pleh od sporeta na papir za pecenje.
Po originalnom receptu mogu odmah i da se peku, ali ja sam vec nesto pekla u rerni , pa su malo odstajale sto ih nije pokvarilo.
Pred stavljanje u rernu, posipati kiflice narendanim margarinom.
Peci na 200 stepeni oko 25 minuta. Za sluzenje posipati secerom u prahu.

Vrlo sam zadovoljna ovim receptom, kroasani su meki i veliki, hvala Cica Maci :)



Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca