Seoski kravajcici



Podsete me na detinjstvo i moju majku, koja ih je pravila savršeno.

1 parče svežeg kvasca
2 dcl mleka
2 dcl vode
600-700 g brašna
so
Podmesila sam parče svežeg kvasca sa 2 dcl mlakog mleka, kašičicom šećera i malo brašna. U posudu sam stavila oko 600 g brašna i punu kašičicu soli i kad je kvasac nadošao zamesila sam testo uz dodavanje podmešenog kvasca i 2 dcl mlake vode. Testo mi je bilo premekano, pa sam dodala još malo brašna. Umešeno testo sam pokrila i ostavila da stoji i da naraste. Kad je naraslo, premesila sam ga i podelila na 12 jufkica i od svake napravila pogačicu. Poređala sam ih u tepsiju i ostavila da napune tepsiju.
Kad su kravajčići narasli, premazala sam ih mlekom i pekla na 200 stepeni oko pola sata. Pečene sam poprskala vodom i pokrila krpom da malo odstoje.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Posna baklava bez kora

Posna pizza za post na vodi

Posna lisnata pogaca od uvijenih spirala / Fasting puff cake of twisted spiral

Posna pita sa visnjama i grizom

Jedna sasvim obicna pogaca